Foreningen Tange Sø Festival

For at sikre Tange Sø Festival mange år fremover er ”Foreningen Tange Sø Festival” blevet stiftet.
Foreningen vil gøre det muligt fortsat at støtte det lokale foreningsliv, herunder især Ans IF samt andre almennyttige projekter i lokalområdet. Hele Festivalens overskud doneres derfor hvert år.

Samtidig er Tange Sø Festival med at til at sætte Ans på landkortet og skabe fokus på Tange Sø.

For at sikre optimale økonomiske rammer, herunder adgang til en vigtig momspulje hos SKAT, har vi hvert år brug for

• 300 medlemmer, der hver betaler et årskontingent på 100 kr.
• 100 gavegivere der hvert år giver mindst 210 kr.

Sådan støtter du

Ønsker du at blive MEDLEM?

Klik på linket her: Bliv medlem

Som medlem får du en gratis øl-billet på årets Tange Sø Festival (ved henvendelse i bankvognen ved indgangen).

Hvis du lyst til at støtte os mere, kan du samtidig give en GAVE ved at klikke på ”+Tilgængelig produkter”, når du er logget ind på din profil.

Ønsker du at give en GAVE?

Klik på linket her: Bliv gavegiver

Er du allerede medlem eller gavegiver og ønsker at støtte mere

Klik ind på din profil (Zietwing) via linket her Login til min profil

Ved at klikke på ”+Tilgængelig produkter”, når du er logget ind, kan du give en gave (hvis du allerede har et medlemskab) eller tilføje et medlemskab (hvis du allerede er gavegiver).

Under din profil kan du til enhver tid opsige din aftale eller rette i dine oplysninger.